2007. június 24., vasárnap

Autót vennék

Sziasztok!

Este van, és nemrég ment el egy nagy vihar. Nagyon tud itt esni. Az utca sarkán ilyenkor megáll a víz, és aki épp ott parkol, azt vicces az ablakból nézni, ahogy próbál beszállni (a legextrémebb egy teherautó sofőr volt, ő odavitette magát egy kocsival, és az ablakon mászott át). Ez az amit megjegyzek, ha meglesz a kocsim. Most úgy néz ki, hogy egy lépéssel közelebb vagyok. Szombaton elmentem Fort Lauderdale-be, mert ott találtam egy ígéretes hirdetést. Nem mintha itt nem lenne elég kocsi, csak az összes nagy benzinnyelő, és az árkategóriában, amiben keresek ezek nincsenek túl jó állapotban (ami azért egy évre fontos). Szóval nehéz kis kocsit találni. De találtam egy kis Ford Aspire-t az említett városban. Ezért szombat reggel vonatra ültem, ez is megér egy misét. Hatalmas élmény itt vonaton ülni. A megadott időben egy hatalmas gépmonstrum közeledett, az elején egy nagy kolomppal, és emellett még folyton dudált is. Hatalmas mozdony, utána 3 vagy 4 vagon, mind kétszintes. De nem olyan kis "vacak" mint amit a MÁV is tesztelgetett nemrég, meg amik sok helyen (Hollandia, Svájc) futnak. Egy nagy darab vas az egész. :). Azután megnéztem a kocsit, elvittem tesztvezetésre is. Először vezettem itt az "express way"-en. Élmény volt. Az ötsávos autópályán csak úgy folytak a kocsik. A harmadik sávba már be sem tudtam menni, nagyon durva volt. Itt egy kicsit meghajtottam :), de jól ment. Most még várok a papírokra, aztán ha minden ok, akkor hétfőn már velem lesz.
A héten sajna kimaradt a foci a kocsinézés miatt, de volt helyette úszás. Eric-kel elmentünk egy helyi fitness klubba, ott volt egy kisebb medence. Kicsi volt, zsúfolt és klóros. Nem, Miamiban nem uszodában kell úszni... Szóval a mai vihar után naplemente után lementem a partra. Tükörsima kellemes lágy víz, még kicsit nedves homok, derengő égalja. Ki tudnám még egészíteni, a barátaimmal és néhány sörrel... Ehelyett néhány furcsálló "keleti turista" szempár figyelt a partról, ahogy egyedüliként bemerészkedtem a vízbe, de nem nagyon zavartak :)
Közben elkezdődött itt a hivatalos hurrikán szezon. A boltokban akciósak a felkészülést segítő termékek (konzerv, víz, elem, rádió, lámpa). Idénre jelentős "hurrikánforgalmat" ígértek: 17 névvel ellátott trópusi vihart, amiből 9 hurrikán fejlődhet ki. A helyiek elég közömbösek, azt mondják tavaly is sokat mondtak, mégis csak 2 volt. Azért felkészülök, például már tudom, hogy az evakuációs busz megállóhelye a szomszédos utcában van, meg azt is, hogy kettőnknek egy hétre 12 gallon víz kell. Hihetetlen, hogy itt minden szabályt betartanak az emberek, ami "felülről" jön. Meg sorbaállni is nagyon szeretnek. Ha a pénzváltónál két automata van, és az egyiknél áll két ember, akkor a következő beáll harmadiknak (lehet,h azt gondolta,h elromlott a másik, nem vagyok rosszindulatú ;) ). Meg amikor sörözni voltunk a héten, az egyik kedves nagyobbacska, amerikai születésű csaj kérdezte,h hány éves vagyok. Mondtam,h 18, egy sörrel a kezemben. Erre hatalmasra kerekedtek a szemei, és magas hangon értetlenül kérdezte, hogy akkor hogy ihatok sört?
Ha meglesz a kocsi, majd rakok fel képeket, már izgalommal várom!
Szép álmokat mindenkinek!

Nincsenek megjegyzések: