2007. június 17., vasárnap

A nagy világ

Sziasztok!

Szeretnék minden frissdiplomás barátomnak gratulálni, és üzenem, hogy a szerdai sörözésen lélekben ott leszek! (Tehát néhány sört tegyetek félre :) )

Hétközben elfogott a "kicsi a világ" érzés. Közhelyesnek tűnik, de megmagyarázhatatlan érzés volt átálni, ahogy valamelyik nap Janival cseteltem Afrikából, aztán Gergővel Magyarországról, én meg ugye itt. Előtte héten meg Tomival Kínából... Furcsa belegondolni, hogy voltak (és lesznek!) az időegyenesnek olyan pontjai, amikor egy helyen beszélgettünk...
Ezen a hétvégén sem unatkoztam. A szombat reggel esősnek indult, de mégis úgy határoztunk Eric-kel, hogy elmegyünk focizni. Reggel 9 után Miami Beach közepén gyönyörű füves pályán, kissé szemerkélő esőben kezdtünk játszani. A csapat "elég nemzetközi" volt, főként brazilok, argentínok, mexikóiak kolumbiaiak, de voltak európából is: egy bolgár srác, egy török és egy olasz. A nagy átlat a harmincas éveik végén járó befutott üzletember volt. Futásban a legtöbbjüknél gyorsabb voltam. 5 percig. Aztán jött a lihegés. Én a párás levegőre fogom... :) Mindenesetre érdekes élmény volt, ahogy a bíró angolul kiabált, az emberek nagy része meg spanyolul "beszélgetett" (két argentín srác egy csöppet összeverekedett, de ez itt megszokott).
Ma, vasárnap pedig kerti sütögetés volt Paulo-nál (ő a főnököm főnöke). Egy gyönyörű nagy házban laknak egy tó partján. Nagy társaság volt, vagy 20-an lehettünk. Eric ismét remekelt a brazil mesterművével, a "picanha"-val. Most én is készültem, egy kis karajt pácoltam be előre. Nagy sikert aratott. A Tokajiról nem is beszélve, amit mindenki élvezettel kortyolgatott az epres karamell torta után.
Délután volt egy kisebb vihar, érdekes hogy itt mennyire lazán fogják fel a világvége-szerű viharokat. Bevonultunk az ernyő alá, és mintha mi sem történt volna, folytattuk a beszélgetést, miközben tombolt a vihar, meg dörgött-villámlott. Néhányan még a medencében maradtak. Lassan hozzászokok én is. Könnyebben, mint a mai tequilához :). Délután még segítettünk Paulónak összerakni néhány bútorát (nemrég költözött ide). Hát ez sem volt semmi ahogy 6 "latino" próbál magyarázni egymásnak spanyolul, hogy mit hova emeljünk, és melyik csavar hova való :). Egyébként már egész sokat megértek spanyolból. A munkahelyen sok konferencia spanyolul van, de közben minden anyag angolul készül, így ezeket összevetve kombinálok néha.

Majd képeket rakok fel, de most már késő van (legalábbis ahhoz képest,h 6-kor kelek).

Nincsenek megjegyzések: