2007. június 8., péntek

Egy jó nap

Ez egy jó nap volt. Végre meglett a jogsim.
Délután befejeztem Eric-nek egy összesítést az újonnan kijövő termékeinkről. Aztán megint elkezdett szakadni, nem túl jó előjelként a múltheti gyászos bukásomra emlékeztetett :). Még gyorsan elfaxoltam a helyi hr-eseknek az adataimat, hogy minél hamarabb jogilag is végbemehessen az átvételem. Ehhez persze még egy drogtesztet is meg kell csinálnom, érdekes... Aztán elindultunk, Ericnek most járt le a jogsija, gondoltuk elintézzük együtt. Az más kérdés,h nem kaptunk egy irodába időpontot. Így 4-re elvittem őt jó délre (a "déli" 40. utca környékére), én meg siettem vissza az "északi" 9. utcához. Álom ezt az Audit vezetni :). Most kifogtam Rémusz bácsit, egy kedves idősebb néger urat (megjegyzem én elég nehezen értem meg, ahogy beszélnek). Végig kedves volt, mindent előre elmondott. Még viccelődni is volt kedve. Megkérdezte pl. hogy egy egyenrangú útkereszteződésnél (4-way STOP), ha egyszerre ér oda 4 autó, ki mehet először. Ó, mondom, engem nemvág át, régóta van jogsim, de azért erre emlékszem. Mondtam, hogy közös nevezőre kell jutniuk, és utána haladhatnak tovább. Erre azt felelte,h nincs benne a könyvekben, és ez trükkös, mert az É-D irányban haladó mehet tovább. (Na és akkor mi van, ha az egész kereszteződés 45 fokban el van fordítva??? Na ezt már nem kérdezte me :)). Kb 4-5 perc volt az egész, és mondta, hogy végeztünk, megadja. Na, már csak kocsi kell!
Tegnap a buszon ülve felfedeztem elöl egy NABI feliratot. Mindjárt más érzés így utazni, tudva, hogy magyar buszban ülök ;). A végállomáshoz közeledve már nem volt sok ember a buszon, a hátsó ülésen egy csaj beszélt fennhangon telefonon. Valami furcsa volt benne. Aztán az egyik hangosabb megjegyzésénél hátrafordultam, és rájöttem, hogy magyarul beszél :)
A héten (talán szerdán) meló után elmentünk a munkatársakkal sörözni. Egy nagyon kellemes kis western-szerű kocsmába. Marioval (ő mexikói) egy darabig vetélkedtünk, hogy ki tud több csípős szószt megenni a csirke mellé. Hát ő betolt vagy 3 kis tálkával. Azért Mexikó az Mexikó...

1 megjegyzés:

Rion írta...

Lediplomáztam sejehuja!!!! :D
(Csak gondoltam ide is beírom ide is. ;) )