2008. április 30., szerda

Májusunk

Sziasztok!
Egy darabig most biztos nem fogunk tudni írni, úgyhogy itt egy rövid kivonat az utunkról:


Első állomásunk Chicago lesz. Április 29-én hajnalban repülünk ide és 4 napot töltünk itt. Megnézzük a Sears Towert, a Millenium Parkot, Shedd Aquariumot és a kikötőt.










Május 4-én tovább repülünk Salt Lake Citybe. Itt autóval megyünk majd a Yellowstone parkba, ahol egy hetet töltünk. Nagyokat túrázunk, az Öreg Hűséges kitöréshez, a vízesésekhez, bölényekhez, medvékhez.











Május 11-én repülünk San Franciscoba. Itt 2 napot töltünk, aztán útnak indulunk autóval kelet felé. Megnézzük a híres szerpentint, a villamost és kihajókázunk Alcatraz szigetére, ahonnan remélhetőleg visszaengednek majd minket :)










Innen autóval indulunk egy körútra, aminek első álllomásunk a Sequoia Nemzeti Park lesz, ahol 2 éjszakát leszünk 14-15-én. Megnézzük a mammutfenyőket és a Crystal Cave nevű barlangot.










Május 16-án érkezünk a Death Valley Nemzeti Parkba. Itt a homokdűnékkel és a hőséggel küzdünk majd. Meglátogatunk elhagyatott bányavárosokat és az USA legmélyebb pontjára is elmegyünk.









Május 17-én a Flagstaff közelében fekvő meteorkrátert nézzük meg.









Május 18-20 között a Grand Canyon Nemzeti parkban fogunk túrázni. Egyik nap a Plateau Pointhoz, másik nap a Skeleton Pointhoz tervezzük a túrát.








21-én indulunk Las Vegasba, és útközben megnézzük a Hoover Dam-et. Aztán irány tovább a casinók városa, de nem tervezzük feltenni a pénzünket a fekete 22-esre...









Los Angeles felé megyünk tovább 22-én, ahol 3 napot fogunk tölteni. Megnézzük hogy tényleg van e csillagja Mickey Mouse-nak és hogy a filmekből ismert strandon tényleg annyian görkoriznak-e.









25-én reggel indulunk északra végig a nyugati parton. 26-án egy éjszakát töltünk félúton San Francisco felé. Útközben pedig a Csendes-Óceán partjain fogunk haladni és csodálni a látványt.









26-án megérkezünk San Franciscoba, ahonnan megkezdjük a hosszú repülést hazafelé.
27-én reülünk Miamiba. 28-án Miamiból New Yorkba és tovább haza.
Május 29-én reggel 8:25-kor szállunk le Ferihegyen.

Sziasztok!
Szilvi és Peti

Nincsenek megjegyzések: