2007. július 5., csütörtök

4th July


Sziasztok!

Tegnap volt a nagy Július negyedike. Amerika függetlenségének 231. évfordulója. Kora délután elmentem egy helyi parkba Igazi majális hangulat volt, kis standokkal, nemzetiszín zászlókkal, lufikkal. Az előre beharangozott "Hot-dog Hotties" lányok tényleg ingyen osztogatták a hot-dogokat, de annyira nem voltak "hottie"-k :) legalábbis magyar szemmel nézve ;)
Aztán egy kisebb vihar itt is befigyelt, úgy döntöttem, az esti tüzijátékot máshol nézem meg. Egyébként ez a Coconut Grove, ahol a park volt, egy kis gyöngyszem. Az utak fölött áthajlanak a trópusi fák, lugast alkotva, az út fölé indák lógnak le, minden zöld, lélegzik, párás.
Hazafelé megint rossz sávba keveredtem (de már nem sokáig, érkezik a GPS Apukámnak hála...). Rámentem az egyik szigetre vezető pályára, ahonnan semmi esélyem nem volt visszafordulni :). Aztán eszembe jutott, hogy ez nem is volt olyan szerencsétlen fordulat, mert innen a Downtown gyönyörűen látszik. Kicsit korán érkeztem, már 6-kor ott voltam. Egy kietlen helyen sikerült parkolni, leginkább gyártelepnek tűnt. Drótkerítés mindenhol, "Tilos az Á" táblák.Aztán felfedeztem, hogy ez egy kis kikötő. A parton hatalmas "polcokon" voltak a kisebb-nagyobb motorcsónakok, jachtok. Szó szerint úgy kell elképzelni, mint egy raktáráruház polcait: 4 emelet magasan vannak felpakolva a hajók, és egy óriástargonca jár körbe, és ha jön a tulaj, leveszi neki a "verdát". Nagyon durva. Volt ott egy kis étterem, oda beültem egy kávéra, meg megnéztem egy Buffalo-csirkeszárny előételt, amit aztán alig bírtam egyedül megenni. Nagyon hangulatos kis kikötői étterem: kopottas fa bútorokkal, a bárszékeken helyi részegek molesztálják a spanyol ajkú pincérnőt, hogy miért nem "piros-fehér-kék"-ben van ma, mire ő visszavág, hogy "ez a maguk ünnepe".
Aztán lassan elérkezett a tüzijáték ideje, besötétedett. Sajnos Christiannal (akivel még a focimeccs nézésnél találkoztam) nem sikerült összeszinkronizálni a tüzijátéknézést, mert úgy volt, hogy kijön ő is, de nagy volt a forgalom erre, meg a parkolás is nehézkes... Szóval egy kedves 10 fős néger család társaságában néztem a tüzijátékot, C.J-nek, a 7 éves kissrácnak nagyon tetszett. Nekem is. Életreszóló élmény volt innen a szigetről nézve.
Ma reggel végre elmentem megcsinálni a drogtesztet, az egész egy barátságtalan kórházi épületben volt, egy magán laborban. Izgatottan várom az eredményt ;)
És már csak 2 nap, és Szilvi is itt lesz!

Nincsenek megjegyzések: